Potrzebujesz pomocy?

Często zadawane pytania

Payment and Orders

  • Akceptujemy karty Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay, Google Pay oraz inne popularne metody płatności przy realizacji transakcji.

  • Po złożeniu zamówienia natychmiast przystępujemy do jego realizacji. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Nie możemy zagwarantować wprowadzenia zmian, ale dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.

  • Tak! Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać ekskluzywne rabaty i promocje.

  • Niepowodzenia w realizacji płatności mogą wynikać z podania nieprawidłowych danych, niewystarczających środków lub ustawień zabezpieczeń. Spróbuj użyć innej metody płatności lub skontaktuj się z bankiem w celu uzyskania pomocy.

  • Tak, wszystkie płatności są przetwarzane za pośrednictwem szyfrowanych i bezpiecznych platform. Nie przechowujemy danych dotyczących płatności.

  • Tak, kod rabatowy lub kartę podarunkową można wprowadzić podczas finalizacji zamówienia. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt.

  • Tak, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak założenie konta pozwala na szybszą realizację zamówienia i dostęp do historii zamówień.

Wysyłka

  • Tak, zawsze oferujemy bezpłatną wysyłkę – bez minimalnej wartości zamówienia.

  • Obecnie realizujemy wysyłki do Wielkiej Brytanii. Pracujemy nad rozszerzeniem działalności na kolejne kraje – prosimy śledzić aktualności!

  • Wielka Brytania: od 4 do 9 dni roboczych (bezpłatna wysyłka).

  • Do realizacji dostaw korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich, takich jak DHL i FedEx.

  • Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy zaktualizować adres. Skontaktuj się z nami jak najszybciej.

  • Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych. Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy Twoja paczka zostanie wysłana.

  • Tak! Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mailem numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić przesyłkę.

  • Jeśli Twoje zamówienie jest opóźnione lub nie dotarło w przewidywanym terminie, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem support@lydia-boutique.pl a my z przyjemnością Ci pomożemy.

Zwroty i wymiany

  • Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

  • Wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia i produkty, które chcesz zwrócić. Przeprowadzimy Cię przez kolejne kroki.

  • Tak, wymiana jest możliwa, jeśli produkt jest dostępny w magazynie. Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić dostępność i umówić się na wymianę.

  • Koszty wysyłki zwrotnej nie są pokrywane przez nas, chyba że produkt był wadliwy lub nieprawidłowy.

  • Po otrzymaniu zwrotu zazwyczaj przetworzenie zwrotu kosztów lub wymiany zajmuje 7 dni roboczych.

  • Prosimy o natychmiastowy kontakt i przesłanie zdjęć. Postaramy się szybko rozwiązać problem.

  • Zwrot kosztów następuje przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta podczas realizacji zamówienia.

  • Nie, zwroty są akceptowane tylko wtedy, gdy rzeczy nie były noszone, nie były prane i są w oryginalnym stanie z metkami.

  • Zwroty zgłoszone po upływie 30 dni nie są akceptowane, ale skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.

  • Zalecamy zwracanie produktów w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to obowiązkowe, o ile produkt jest zabezpieczony podczas transportu.

Gwarancja i problemy z produktami

  • Jesteśmy przekonani o jakości naszych produktów. Jeśli w rozsądnym terminie zauważysz wadę wynikającą z procesu produkcji lub materiałów, skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tym.

  • Wada obejmuje takie problemy, jak wadliwe szwy, uszkodzona tkanina w momencie dostawy lub zepsute zamki błyskawiczne/guziki, które występują podczas normalnego użytkowania.

  • Wyślij wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer zamówienia, opis problemu i załączając wyraźne zdjęcia wady. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

  • W zależności od problemu zaoferujemy wymianę, naprawę lub zwrot pieniędzy.

  • Obecnie nie oferujemy napraw we własnym zakresie, ale chętnie polecimy rozwiązania lub w niektórych przypadkach zaoferujemy częściowe odszkodowanie.

  • Skontaktuj się z nami natychmiast, przesyłając zdjęcia uszkodzeń i opakowania. Wspólnie postaramy się szybko rozwiązać ten problem.

  • Ogólne zużycie wynikające z normalnego użytkowania nie jest uważane za wadę i nie jest objęte gwarancją.

Produkty i zapasy

  • Każda strona produktu zawiera szczegółowy przewodnik po rozmiarach. Jeśli nie masz pewności, skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualną poradę dotyczącą rozmiaru.

  • Tak, większość naszych produktów jest zgodna z rozmiarem. Na każdej stronie produktu zamieszczamy również informacje dotyczące dopasowania, aby pomóc Ci wybrać odpowiedni rozmiar.

  • Współpracujemy ze starannie wybranymi partnerami, aby zapewnić wysoką jakość wykonania i odpowiedzialną produkcję. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie każdego produktu.

  • Niektóre produkty są ponownie uzupełniane w zależności od popytu. Możesz zapisać się do powiadomień o ponownym uzupełnieniu zapasów na stronie produktu, jeśli są one dostępne.

  • Tak – priorytetowo traktujemy wysokiej jakości, odpowiedzialne materiały i stale poszerzamy zakres stosowania ekologicznych tkanin.

  • Oczywiście. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące produktów.

  • Szczegółowe instrukcje dotyczące pielęgnacji znajdziesz na metce i stronie produktu. Ogólnie rzecz biorąc: pierz na lewej stronie w temperaturze 30°C, nie susz w suszarce bębnowej i susz na płasko w cieniu.

  • Niestety, obecnie nie oferujemy zamówień niestandardowych.

Konto i obsługa klienta

  • Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak utworzenie konta pozwala śledzić zamówienia, zapisywać preferencje i szybciej robić zakupy następnym razem.

  • Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–17:00.

  • Tak. Korzystamy z bezpiecznych systemów w celu ochrony danych i nigdy nie udostępniamy informacji bez zgody użytkownika.

  • Obecnie obsługujemy wszystkich klientów cyfrowo, aby zapewnić szybką i jasną komunikację.

  • Staramy się odpowiadać na wszystkie zapytania w ciągu jednego dnia roboczego.