Często zadawane pytania
Payment and Orders
-
Akceptujemy karty Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay, Google Pay oraz inne popularne metody płatności przy realizacji transakcji.
-
Po złożeniu zamówienia natychmiast przystępujemy do jego realizacji. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Nie możemy zagwarantować wprowadzenia zmian, ale dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc.
-
Tak! Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać ekskluzywne rabaty i promocje.
-
Niepowodzenia w realizacji płatności mogą wynikać z podania nieprawidłowych danych, niewystarczających środków lub ustawień zabezpieczeń. Spróbuj użyć innej metody płatności lub skontaktuj się z bankiem w celu uzyskania pomocy.
-
Tak, wszystkie płatności są przetwarzane za pośrednictwem szyfrowanych i bezpiecznych platform. Nie przechowujemy danych dotyczących płatności.
-
Tak, kod rabatowy lub kartę podarunkową można wprowadzić podczas finalizacji zamówienia. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt.
-
Tak, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak założenie konta pozwala na szybszą realizację zamówienia i dostęp do historii zamówień.
Wysyłka
-
Tak, zawsze oferujemy bezpłatną wysyłkę – bez minimalnej wartości zamówienia.
-
Obecnie realizujemy wysyłki do Wielkiej Brytanii. Pracujemy nad rozszerzeniem działalności na kolejne kraje – prosimy śledzić aktualności!
-
Wielka Brytania: od 4 do 9 dni roboczych (bezpłatna wysyłka).
-
Do realizacji dostaw korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich, takich jak DHL i FedEx.
-
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy zaktualizować adres. Skontaktuj się z nami jak najszybciej.
-
Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych. Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy Twoja paczka zostanie wysłana.
-
Tak! Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mailem numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić przesyłkę.
-
Jeśli Twoje zamówienie jest opóźnione lub nie dotarło w przewidywanym terminie, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem support@lydia-boutique.pl a my z przyjemnością Ci pomożemy.
Zwroty i wymiany
-
Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
-
Wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia i produkty, które chcesz zwrócić. Przeprowadzimy Cię przez kolejne kroki.
-
Tak, wymiana jest możliwa, jeśli produkt jest dostępny w magazynie. Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić dostępność i umówić się na wymianę.
-
Koszty wysyłki zwrotnej nie są pokrywane przez nas, chyba że produkt był wadliwy lub nieprawidłowy.
-
Po otrzymaniu zwrotu zazwyczaj przetworzenie zwrotu kosztów lub wymiany zajmuje 7 dni roboczych.
-
Prosimy o natychmiastowy kontakt i przesłanie zdjęć. Postaramy się szybko rozwiązać problem.
-
Zwrot kosztów następuje przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta podczas realizacji zamówienia.
-
Nie, zwroty są akceptowane tylko wtedy, gdy rzeczy nie były noszone, nie były prane i są w oryginalnym stanie z metkami.
-
Zwroty zgłoszone po upływie 30 dni nie są akceptowane, ale skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.
-
Zalecamy zwracanie produktów w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to obowiązkowe, o ile produkt jest zabezpieczony podczas transportu.
Gwarancja i problemy z produktami
-
Jesteśmy przekonani o jakości naszych produktów. Jeśli w rozsądnym terminie zauważysz wadę wynikającą z procesu produkcji lub materiałów, skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tym.
-
Wada obejmuje takie problemy, jak wadliwe szwy, uszkodzona tkanina w momencie dostawy lub zepsute zamki błyskawiczne/guziki, które występują podczas normalnego użytkowania.
-
Wyślij wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta, podając numer zamówienia, opis problemu i załączając wyraźne zdjęcia wady. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
-
W zależności od problemu zaoferujemy wymianę, naprawę lub zwrot pieniędzy.
-
Obecnie nie oferujemy napraw we własnym zakresie, ale chętnie polecimy rozwiązania lub w niektórych przypadkach zaoferujemy częściowe odszkodowanie.
-
Skontaktuj się z nami natychmiast, przesyłając zdjęcia uszkodzeń i opakowania. Wspólnie postaramy się szybko rozwiązać ten problem.
-
Ogólne zużycie wynikające z normalnego użytkowania nie jest uważane za wadę i nie jest objęte gwarancją.
Produkty i zapasy
-
Każda strona produktu zawiera szczegółowy przewodnik po rozmiarach. Jeśli nie masz pewności, skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualną poradę dotyczącą rozmiaru.
-
Tak, większość naszych produktów jest zgodna z rozmiarem. Na każdej stronie produktu zamieszczamy również informacje dotyczące dopasowania, aby pomóc Ci wybrać odpowiedni rozmiar.
-
Współpracujemy ze starannie wybranymi partnerami, aby zapewnić wysoką jakość wykonania i odpowiedzialną produkcję. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie każdego produktu.
-
Niektóre produkty są ponownie uzupełniane w zależności od popytu. Możesz zapisać się do powiadomień o ponownym uzupełnieniu zapasów na stronie produktu, jeśli są one dostępne.
-
Tak – priorytetowo traktujemy wysokiej jakości, odpowiedzialne materiały i stale poszerzamy zakres stosowania ekologicznych tkanin.
-
Oczywiście. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące produktów.
-
Szczegółowe instrukcje dotyczące pielęgnacji znajdziesz na metce i stronie produktu. Ogólnie rzecz biorąc: pierz na lewej stronie w temperaturze 30°C, nie susz w suszarce bębnowej i susz na płasko w cieniu.
-
Niestety, obecnie nie oferujemy zamówień niestandardowych.
Konto i obsługa klienta
-
Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak utworzenie konta pozwala śledzić zamówienia, zapisywać preferencje i szybciej robić zakupy następnym razem.
-
Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–17:00.
-
Tak. Korzystamy z bezpiecznych systemów w celu ochrony danych i nigdy nie udostępniamy informacji bez zgody użytkownika.
-
Obecnie obsługujemy wszystkich klientów cyfrowo, aby zapewnić szybką i jasną komunikację.
-
Staramy się odpowiadać na wszystkie zapytania w ciągu jednego dnia roboczego.